Firma MH.EDU Magdalena Hołub jest administratorem oraz właścicielem witryny www.mh.edu.pl, oraz sklep.mh.edu.pl
1. Dane osobowe Klienta są chronione zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych – „RODO”) a także zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
2. Składając zamówienie na szkolenie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówienia.
3. Dane osobowe przekazywane przez Pana/Panią w związku z zamówionym szkoleniem (w szczególności imię, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu) są przetwarzane przez MH.EDU MAGDALENA HOŁUB (adres: 84-230 Rumia, Krakowska 5/10, NIP 5631518393) jako Administratora danych.
4. Podstawą przetwarzania powyższych danych jest:
4.1. Pana/Pani zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
4.2. Niezbędność do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną lub której strony jest Pan/Pani przedstawicielem, albo do podjęcia działań na Pana/Pani żądanie, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), np. złożenie zamówienia i jego realizacja.
4.3. Niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), np. odprowadzenie podatku od zrealizowanej umowy.
4.4 Klient wyraża zgodę na przesłanie mu drogą elektroniczną skanu dokumentu potwierdzającego płatność za udział w szkoleniu on-line (faktura; paragon). Oryginały dokumentów pozostają w archiwum Sprzedającego.
5. Celem przetwarzania jest:
5.1. Podjęcie czynności mających na celu zawarcie umowy (obsługę Pana/Pani zamówienia).
5.2. Realizacja umowy, tj. składanego przez Pana/Panią zamówienia na szkolenie, a także podjęcie czynności związanych z zawartą umową (realizacją zamówienia), w szczególności rozpatrywanie składanych przez Pana/Panią reklamacji, oraz czynności związanych z odstąpieniem od umowy.
6. Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do wykonania czynności, o których mowa w pkt 3 powyżej, oraz przez 10 lat po ich zakończeniu, chyba że obowiązujące przepisy prawa nakładają na Administratora danych obowiązek przechowywania danych osobowych przez dłuższy okres.
7. Nie jest Pan/Pani zobowiązany/-a do podania niniejszych danych. Podanie niniejszych danych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym. Niepodanie niniejszych danych może skutkować niemożnością podjęcia czynności mających na celu zawarcie umowy, niemożnością realizacji tej umowy (tj. złożenia i realizacji zamówienia) oraz podjęcia czynności z nią związanych, jak również wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
8. Odbiorcami danych osobowych są: organy świadczące na rzecz Administratora usługi (np. księgowe, spedycyjne), organy państwowe.
9. Ma Pan/Pani prawo:
9.1. Cofnąć zgodę w dowolnym momencie (lecz nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed cofnięciem tej zgody oraz na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych na innych podstawach prawnych niż zgoda).
9.2. Wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych.
9.3. Żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania ich oraz ich usunięcia i żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych i ich przenoszenia.
9.4. Wnieść skargę do organu nadzorczego.
Aby skorzystać z powyższych praw, prosimy pisać nasz adres korespondencyjny.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
11. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:
a) Użytkownik może zgłaszać Usługodawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Serwisu Internetowego i korzystaniem z usług internetowych . Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: MH.EDU MAGDALENA HOŁUB, ul. Krakowska 5/III/10, 84-230 RUMIA, na adres poczty elektronicznej: mh.edu.pl@gmail.com lub pod numerem telefonu: +48 501-618-718.
b) W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu, jeżeli jest to możliwe dołączając wyraźne obrazy print screen z ekranu lub zdjęcia obrazujące zaistniały problem, Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Użytkownika, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji, Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Użytkownika.
12. Odstąpienie od umowy
- Użytkownik będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Użytkownik może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy udostępnianego przez Usługodawcę w Serwisie Internetowym.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
- Usługodawcy z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadkach określonych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadkach:
a) umowy o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
b) umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na następujący adres: MH.EDU MAGDALENA HOŁUB, ul. Krakowska 5/III/10, 84-230 RUMIA.
- Usługodawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
- Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Usługodawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Konsument ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Usługodawca zgodził się ponieść ten koszt.